donderdag 12 februari 2009

nieuw record

Vanacht hebben we het nog niet zo koud gehad sinds we in Noorwegen wonen. De thermometer stond op - 30. Zo koud hadden we het nog niet gehad.
Met het gevolg dat mijn auto zonder motorwarmer niet wilde starten, en dat is lastig als je naar je werk moet. Okke's auto ( die in de garage staat ) had gelukkig nergens last van. Maar ja die was al lang en breed op zijn werk.
Ja hoe los je dat dan op. Gelukkig kon ik hulp krijgen van Janneke. Zij belde mij eerst op om te vragen om ik haar kon helpen, en dat kon natuurlijk niet. Haar auto deed het gelukkig na een tijdje aan de motorwarmer wel weer. Dus toen heb ik haar gebeld of ze mij wilde ophalen en naar het werk brengen. Dat was geen probleem. Ik was wel een half uur te laat, maar ik kwam in iedergeval aan. Geloof dat wel meer mensen problemen hadden. Op het werk kreeg ik wel veel vragen van klanten of ik het koud vind buiten en hoe koud het was bij ons thuis. Een klant had het zelfs -34 gehad. Of het vanacht weer zo koud weer moeten we maar weer afwachten.

Met al die graden vorst in de grond is het wel goed weer om nu eindelijk het huisje eens te gaan verhuizen. En laten ze nu toch volgende vrijdag komen. ( nu moeten wij dat nog even afwachten, want we wonen tenslotte in Noorwegen, maar we hebben goede hoop ) Nu nog even bellen over de rekening, want ja die viel toch iets anders uit dan gedacht. Maar ja de kraanbedrijven liggen niet voor het oprapen dus ik denk dat we geen keus hebben.

Geen opmerkingen:

Onze omgeving