maandag 13 oktober 2008

Cruise gewonnen !

Vanmiddag ging de telefoon bij ons.
Van harte gefeliciteerd mevrouw u heeft een all-inclusive reis gewonnen naar de Caribische eilanden. Nou dat is fijn.
Toets nu 9 om verder te gaan in het menu. Gelijk maar weer opgehangen.

Gelukkig ben ik door mijn werk bij de Rabobank op de hoogte van deze truc. Je moet namelijk uiteindelijk je bank/creditcard gegevens doorgeven en die reis win je natuurlijk niet, maar als je niet oppast hebben ze zo geld van je rekening afgehaald.

Niet intrappen dus, hoe leuk het ook klinkt.

Dat deze truc ook in Noorwegen wordt toegepast wist ik nog niet, maar nu wel.

Dus iedereen die dit leest in NO of in NL, oppassen.

3 opmerkingen:

Unknown zei

...jammer, dacht dat je echt een cruise had gewonnen toen ik de titel zag...hahaha.

Bedankt voor je lange bericht op mijn blog !! Ja, super leuk om weer terug in Nederland te zijn, maar ook supervermoeiend...je wilt zoveel dingen in die week proppen. Ik ben alleen nog maar een lang weekend terug geweest met Sanne sinds we hier wonen, WJ en Florian zijn nog nooit teruggeweest. Ik mis het ook niet echt, het is vooral om de familie weer te zien, maar die komen ook regelmatig onze kant op. Ja, ik vond het in januari toen ik even terug was ook zooo druk op het winkelcentrum de Flora, alleen je auto parkeren is al een groot probleem. Ik heb in febr. weer een weekje geboekt samen met de kids, WJ gaat met 10 vrienden skien in Norge...

Ja, je leest het goed, wij genieten hier volop van ons nieuwe leventje in Noorwegen, ik denk dat er nog wel heel wat jaartjes bijkomen.

Succes met het vinden van een passende baan !! Hoop dat het snel komt voor je en we houden jullie blog ook in de gaten.

Mocht je een keer in de buurt zijn...dan staat de koffie klaar.

Groetjes van Gina Olthuis

Anoniem zei

Jammer!
Maar bedankt voor de tip.
Wij worden regelmatig gebeld voor intervieuws meestal op zondag. Maar goed ik versta er de helft niet van en als ik dan vraag: Snakkar du engelsk? Dan zeggen ze dat ze het niet kunnen. Maar in werkelijkheid hebben ze daar de tijd niet voor....

Groetjes Nancy

Nicole zei

Hoihoi,

een cruise naar de Caribean?? Niet echt gewonnen, jammer hoor! Ach, misschien kun je een tochtje maken op de Glomma met een cocktail in de hand en een boa om je hals....

Geniet ervan!

Groetjes
Nicole

Onze omgeving