zaterdag 1 januari 2011

Gelukkig nieuwjaar

Wij willen bij deze alle lezers van ons blog een gelukkig, gezond en liefdevol 2011 toewensen.
Dit jaar blijven we ook gewoon berichtjes schrijven, dus er valt altijd wel wat te lezen hier.











De kerstdagen hebben wij lekker rustig doorgebracht. Ik moest eigenlijk aan het werk in het bejaardentehuis, maar ik was ziek dus ik was toch thuis met de kerst. Gegourmet en wat tv gekeken. Een wandelingetje met de hond, en meer hebben we niet gedaan. Heerlijke rustige dagen met niks op het programma. Een heerlijk welkom na een drukke tijd.Ook oudjaarsavond was rustig. Ik moest vandaag al weer vroeg naar het werk, dus ik heb de klok van 12 uur niet afgewacht. Op 1 januari kun je ook iedereen gelukkig nieuwjaar wensen.
Vanavond bij de buren nog een nieuwjaarsborrel drinken en dan is het weer over met al het gefeest.

Geen opmerkingen:

Onze omgeving