dinsdag 14 april 2009

Sieraden en ditjes en datjes

Zo als vele weten ben ik in mijn vrije tijd druk met het maken van sieraden.
Sinds kort heb ik een officieel plekje gevonden waar ik ze mag verkopen.
Kafe Finnskog heeft naast foto's van Okke ook nu mijn sieraden hangen die je kan kopen. Heel erg leuk natuurlijk, dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Na het brengen van de sieraden op de weg naar huis nog een paar elanden gezien. Dat blijven toch mooie beesten om te zien

Met de paasdagen heb ik er nog wat meer gemaakt en ga van de week eens kijken of er al wat verkocht is en of ik er al weer wat bij kan hangen. Er hangen al sieraden van iemand anders, maar misschien vinden ze die van mij ook leuk om te kopen.

Ondertussen blijf ik gewoon verder knutselen en zien we wel hoe de verkoop gaat.

Mijn ouders zijn er nu al weer bijna een week en wat was de verrassing groot dat het huisje verplaatst is zeg. Dus gelijk aan de slag geweest met mijn moeder om het huisje een beetje schoon te maken. Papa heeft samen met Okke wat op het dak gelegd zodat er voorlopig geen regen meer door heen komt tot het nieuwe dak er komt.
De paasdagen hebben we rustig doorgebracht. De zaterdag voor pasen was het heel mooi weer en zijn we een dagje naar Trysil geweest. Heerlijk om daar in het zonnetje te zitten op een terrasje. Ook nog wat rondgereden en de bergen bekeken en wat in het stadje rondgereden. Aan het eind van de dag wezen eten bij een pizzaria in Elverum.

1e paasdag watgerommeld, wat geklust in de spookkamer en de middag/avond doorgebracht bij Wallie en Janneke. Ook Ronald en Nadja waren er. We hadden weer net zo als met kerst wat lekkers gemaakt. Wij deden dit keer het hoofdgerecht. Een gezellige middag zo met zijn alle.

2e paasdag ook weer wat geklust in huis en wilde we koffie gaan drinken bij Kafe Finnskog. De trouwdag van mijn ouders vieren. Helaas kwam daar een klusje voor in de plaats ( onze boiler lekte nog al, dus dat moest verholpen worden ) Dan maar lekker pizza eten want we moesten de trouwdag nog wel een beetje vieren.

Nu begint weer het gewone leven met werken en is de vakantie weer voorbij.

Hieronder een wat foto's

Ditjes en Datjes

Geen opmerkingen:

Onze omgeving