zondag 22 juni 2008

Sankt Hans II

Zo gisterenavond was het zo ver. 21 juni, de langste dag, midzomernacht, onze trouwdag, grillen bij de buurt.
Vanaf 18 uur was er een barbeque georganiseerd. Ik was nog aan het werk, maar Okke is alvast gegaan. Lekkere salade's, worstjes en karbonades.
Na het grillen was het de beurt aan het kampvuur. Ze hadden het iets eerder willen aansteken, maar hebben gewacht zodat ik er ook nog wat van kon zien.
Ze hadden gevraagd om wat hout mee te nemen. Geen boomstammetjes zoals wij deden, want er gingen hele kasten, tafels en stoelen in de fik.
Ik was nog net op tijd terug om het mee te maken.
Voor mij was er lekker nog wat vlees en salades over en daarna was het in de partytent gezellig drinken, kletsen en veel lachen. Je moest je eigen drank meenemen en dat hebben we gezien. Flessen wijn, wodka, bacardi, noorse akervit.
Hoe later op de avond hoe gezelliger iedereen werd ( hoe zou dat nou komen )

Ach er was er een die al dronken begon aan de avond en dat werd alleen maar erger. We waren bijna bang dat hij de Glomma in zou duiken, echter hij zocht alleen een boom om water te geven.

We hebben laat op de avond nog een rondleiding door ons huis gegeven aan een aantal mensen. Van een stelletje kregen we de uitnodiging om een keer bij hun in Gjovik te komen. Haar moeder woont hier en ze waren toevallig op bezoek en besloten gezellig mee te feesten.

Rond een uurtje of 2 was het wel tijd voor mijn bedje want om 6.30 ging de wekker al weer.
Hier nog wat foto's



Geen opmerkingen:

Onze omgeving