dinsdag 29 april 2008

Damesclubje

Zo vanavond voor het eerst naar een "damesclubje" geweest.
Naast ons huis staat een verenigingsgebouw. Daar kun je vergaderingen houden, feestjes organiseren etc. Op dinsdagavond komen er altijd wat dames( +/- 20 jaar ouder dan ik ) uit Valer bij elkaar om koffie te drinken, te kletsen en bovenal te knutselen.
Breien, borduren, knutselen. Dit om dingetjes te maken die ze weer gaan verkopen op de kerstmarkt en op de vlooienmarkt. Die activiteiten worden door de deelnemers van het verenigingsgebouw georganiseerd.

Onlangs had Okke op de jaarvergadering van het verenigingsgebouw al over dit clubje gehoord. Ik heb er later met een collega over gehad die altijd komt.

Dus vanavond heb ik mijn rentré gemaakt. Ze vonden het heel gezellig dat ik kwam.
Mijn collega wist zich nog te herinneren dat ik geen koffie drink en had dus theezakjes meegenomen.
We hebben een aantal uurtjes gekletst, gelachen en wat geknutseld. Iemand was druk met borduren en iemand anders was aan het breien. Kleine poppenkleertjes. En sommige waren alleen aan het kletsen.
Al hoe wel het soms lastig was om iedereen te verstaan was het toch gezellig en ga ik volgende week gewoon weer.

Geen opmerkingen:

Onze omgeving